nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Titta På Era Naglar Andra Gör De!

Publicerad 2013-03-14 12:32:00 i Allmänt

Titta på Era naglar andra gör de. Många tror att man måste ha långa naglar när man kommet till mig, men så är det inte. Välvårdade korta naglar och också snyggt. Hos mig kan Ni gör manikyr på naturliga naglar eller nagelförlängning. De senaste är gellack. Gellack är ett permanent lack som sitter mellan 3-4 veckor. Fördelen är efter behandlingen är Ni helt torra och kan lämna salongen utan att Ni ska behöver vara oroliga att förstöra lacket. Gellack kan Ni även få på nagelförlängningen. Vill Ni boka är Ni Välkomna och ringa Beauty By Nilgun 0739789671

Ha en bra dag.

Nilgun


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela