nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Mugg Chokladkaka Gluten & Sockerfri

Publicerad 2013-09-30 20:12:08 i Bak

Mugg Chokladkaka Gluten & Sockerfri
 
Snabbaste chokladkaka om man blir akut sugen på någonting gott. Den är gluten och sockerfri dessutom bättre kan de inte bli.
 
 
 Mugg Chokladkaka Gluten & Sockerfri
 
Ingredienser:
 
1 st Ägg
2 msk Steviastö
2 1/2 msk Mjölk
1/2 dl Mandelmjöl
1 msk Kokosmjöl
1 msk Hasselnötmjöl
1 msk Kokos Flingor
1/2 msk Cacao
1 tsk Bakpulver
 
1. Vispa ägg och steviastö poröst.
2. Tillsätt dom övriga ingredienserna i äggsmeten och vispa.
3. Smörj en form som klarar av att vara i micron med cocosfett.
4. Häll smeten i formen och kör på full effekt i micron 1 1/2- 2 minuter.
5. Servera med en klick kvarg blandad med vaniljarom och lite frukt.
 
Lycka Till.
 
Nilgun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela