nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Gellack

Publicerad 2013-03-25 21:38:20 i Allmänt

Hur många irriterar sig när man lackar naglarna att dom inte torkar eller att lacket inte sitter mer en dag. Gellack behandlingen är ett lack som sitter mellan 2-3 veckor. Lacket sitter riktigt bra och är helt torrt när kunden lämnar salongen. Många tror att man måste ha långa naglar när dom besöker mig. Jag säger korta välvårdade naglar är snyggare än långa naglar som har ett avskavt nagellack. Gellack är super bra för Er som inte vill ha en nagelförlängning utan vill ha fina naglar. Ni är välkomna och besöka mig på salongen. www.studiosavoy.se eller ring 021-18 66 00.

Nilgun

Kommentarer

Postat av: Elma

Publicerad 2013-03-26 20:16:24

Yeeeej, imorgon är det min tur. Ser jag mycket fram emot. Puss på dig

Svar: Välkommen fina Elma. Ska bli så trevligt och träffa dig och ge dig finare naglar. :-) Puss
Nilgun Coskun

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela