nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Studio Savoy Hair & Nail's

Publicerad 2013-06-04 21:34:58 i Nagelförlängning

Studio Savoy Hair & Nail's
 
Nu när de är student tider och bröllop så har jag massor att göra på salongen. Så underbart att jobba med naglar och träffa massor med stamkunder och nya kunder. Mitt jobb är väldigt socialt älskar verkligen det. På salongen jobbar jag och 3 frisörer. det är full fart hos oss hela dagarna. Vi vill att alla kunder känner sig välkomna oavsett om ni gör någon hårbehandling eller nagelbehandling.
Har Ni frågor tveka inte kontakta oss på Studio Savoy Hair & Nails på Kömangatan 5 i Västerås eller på telnr 021-18 66 00. Eller besök våran hemsida www.studiosavoy.se.
 
Här kommer några bilder på naglar som jag har gjort.
 
Välkomna Till Studio Savoy Hair & Nail's
Nilgun
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela