nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Keso pannkakor

Publicerad 2013-02-22 22:31:49 i Nyttigt

Keso pannkakor är goda som start på dagen eller som ett mellanmål.
 
Pannkaksmet:
2 ägg
250 g keso
1 msk stevia strö
1 msk fiberhusk
 
1. Mixa keson och äggen med en stavmixer.
2. Tillsätt stevian och fiberhusken.
3. Låt smeten svälla i 5 miniter.
4. Grädda i en lätt smord stekpanna.
Grädda på svag värme, de tar ganska lång tid och grädda pannkakorna.
 
Serveringsförslag:
Sockefri sylt
Agavesirap
Bär
 
Lycka Till
Nilgun

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-02-24 21:28:59

Låter smaskigt. Härlig blogg. Den följer jag gärna <3
Kram vännen min /Marie

Svar: Tack min kära vän. Kul att du vill följa mig. Kram vännen
Nilgun

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela