nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Studio Savoy Hair & Nails 12 År

Publicerad 2013-08-01 21:34:00 i Studio Savoy

Studio Savoy Hair & Nails 12 År
 
Idag är det 12 År sen jag och min syster Lena startade Studio Savoy Hair & Nail's på Köpmangatan 5 i Västerås.
 
Jag vill tack Alla våra underbara kunder och vänner som har stått vid våran sida. Utan Er skulle inte vi vara där vi är idag.
 
Vi 5 personer som jobbar på salongen. Jag, Lena, Sandra, Madelene och Melinda. Fortfarande längtar jag till jobbet varje dag. Har en helt underbar arbetsplats med dom Bästa kollegerna man någonsin kan ha. Samt ALLA underbara kunder.
 
"Studio Savoy Hair & Nails står för kreativitet, kvalitet och professionalism”

Vid första besöket hos oss får ni alltid en helhetsupplevelse. Vårt kreativa och professionella team erbjuder er det senaste inom modevärlden med fokus på er personliga stil. Målsättningen är att ni som kund ska lämna salongen med ökad självkänsla och ett inre välbefinnande. Vi strävar alltid efter att arbeta med de senaste teknikerna och produkterna på marknaden. Utbildning och kunskap står alltid i fokus.

Välkommen!

Besök gärna våran hemsida www.studiosavoy.se. Gilla oss på Facebook och Instagram.
 
 
Nilgun
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela