nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Bling Bling

Publicerad 2013-03-08 23:26:36 i Bling Bling

Jag har inga gränser när jag vill skapa mina grejer jag vill ha. Allt går inte och köpa med pengar. Därför är det så roligt och tillverka sina egna grejer. För mig är pyssel an avkolppling när jag har haft en stressig dag. När jag sätter mig och tillverkar mina grejer glömmer jag bort allt som heter trött och stress.
 
 
Jag ville verkligen ha bling bling hörlurar och fixa iordning dom här. Om Ni vill ha såna hörlurar så kan ni höra av Er så kan ni få köpa dom för 350 kr.
 
Ha en trevlig helg.
Nilgun

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela