nilgun.blogg.se

Mitt namn är Nilgun. Jobbar som nagelteknolog och driver Beauty By Nilgun I Västerås. Jag älskar baka och laga mat, allt jag gör i köket gör jag med kärlek. Samt älskar inredning och design. Jag får mycket i mitt jobb som nagelteknolog genom att jag får dekorera och bygga naglar samt kundkontakten som är viktigt i mitt jobb.

Nytt Företag

Publicerad 2020-01-26 21:39:51 i Frisör

Naglar i mitt hjärta. Älskar verkligen mitt yrke. Nu kör jag i mitt eget regi och starta mitt företag Beauty By Nilgun.  I år har jag varit utbildad nagelteknolog i 20 år. Har jobbat i 20 år som egenföretagare inom naglar. Förändringen till nytt företag är att jag sålde salongen jag jobbade på. Jag kommer att flytta till ny salong i februari. Ni kan följa mig på mina sociala median. Instagram beautybynilgun och Facebook Beauty By Nilgun. Där kommer jag lägga ut all information om min flytt. 

Kärlek Till Er ❤️ (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela